شبکه های اجتماعی

چرا imo نصب نمیشه؟

امروز می‌خواهیم مشکل جدیدی را که در آیفون‌ها و اپلیکیشن imo رخ داده است بررسی کنیم. مشکلی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم مشکل نصب نشدن ایمو در آیفون است. البته اگر از نسخه های قدیمی IMO استفاده می کنید و آن را حذف نکرده اید، مشکلی نخواهید داشت.

در زیر به معرفی مختصر ایمو می پردازیم تا بهتر با آن آشنا شوید و سپس راه حل هایی برای حل مشکل نصب ایمو در آیفون بررسی می کنیم تا بتوانید به راحتی برنامه ایمو را نصب و استفاده کنید.

این برنامه در سال ۲۰۱۰ توسط آمریکا معرفی شد.Imo یکی از پیام رسان هایی است که بیشتر برای تماس صوتی و تصویری تحت وب استفاده می شود. البته امکان ارسال پیامک نیز مانند سایر پیام رسان ها وجود دارد.

ایمو به سرعت در بین کاربران ایرانی محبوب شد زیرا برای کار با آن نیازی به اینترنت قوی ندارید و تقریبا با تمامی سرویس های اینترنتی کشور قابل استفاده است.

از دیگر ویژگی های این برنامه تماس می توان به سرعت بالا، قابلیت تماس گروهی، بدون تاخیر و کیفیت خوب اشاره کرد.

چرا imo نصب نمیشه؟

اکثر کاربران ایرانی هنگام ایجاد اپل آیدی، آمریکا را به عنوان مبدا انتخاب می کنند. برنامه IMO کاملا انحصاری در ایالات متحده است و برای نصب آن نیاز به ارسال پیامک فعال سازی دارید.

اگر Apple ID شما روی آمریکا تنظیم شده باشد، در حین نصب متوجه می شوید که نمی توانید پیشوند +۱ را تغییر دهید، بنابراین نمی توانید از شماره ایرانی خود استفاده کنید و باید یک شماره آمریکایی وارد کنید.

حتما تا به حال متوجه شده اید که مشکل نصب نشدن IMO روی آیفون به دلیل اپل آیدی آمریکاست. البته این اتفاق برای خود آمریکایی ها خوشایند نبود و حتی برای ارتباط و گفتگو با افراد خارج از آمریکا، بسیاری از کاربران آیفون برنامه را ترک کردند.

بنابراین، اگر همچنان می خواهید IMO را نصب کنید، دو راه برای حل مشکل نصب IMO در آیفون دارید:

⦁ یک Apple ID غیر آمریکایی ایجاد کنید

⦁ آدرس Apple ID فعلی را تغییر دهید

 

رفع مشکل نصب ایمو در آیفون با اپل ایدی غیر امریکایی

برای ایجاد Apple ID، می توانید به appleid.apple.com/account#!&page=create بروید.

نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و در مرحله ای که آدرس کشور شما را می خواهد، کشوری غیر از ایالات متحده را انتخاب کنید (ما انگلستان را پیشنهاد می کنیم). در مرحله بعد ایمیل فعالسازی را که به آن دسترسی دارید وارد کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

چرا imo نصب نمیشه

در مرحله بعد از شما سه سوال پرسیده می شود، به آنها پاسخ دهید و آخرین گزینه ها را علامت زده و دکمه ادامه را فشار دهید، ایمیلی برای شما ارسال می شود که با وارد کردن آن اپل آیدی شما ایجاد می شود. (فراموش نکنید که پاسخ سوالات را حفظ کنید یا در جایی یادداشت کنید.)

چرا imo نصب نمیشه 2

حال برای دانلود از اپ استور کافی است با یک آدرس از کشوری که در آن ثبت نام کرده اید وارد مراحل قبلی شوید.

به عنوان مثال، اگر انگلستان را انتخاب کردید، کافیست آدرس جعلی انگلستان را برای اپل آیدی united kingdom fake address for apple id در اینترنت جستجو کنید تا تمام آدرس های جعلی را برای شما پیدا کنید و یکی از آنها را در قسمت آدرس وارد کنید.

تغییر آدرس اپل آیدی فعلی

اگر نمی خواهید اپل آیدی جدیدی ایجاد کنید، می توانید آدرس اپل آیدی خود را تغییر دهید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید و روی گزینه iTunes & App Store ضربه بزنید و در مرحله بعد روی Apple ID خود ضربه بزنید و گزینه View Apple ID را انتخاب کنید.

حال با وارد کردن رمز اپل آیدی خود، تنظیمات مربوطه را مشاهده کنید. کافیست در صفحه باز شده روی گزینه Country/Region کلیک کنید و از لیست باز شده کشور انگلستان را انتخاب کنید.

چرا imo نصب نمیشه 3

اکنون باید یک آدرس وارد کنید. همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم، به سادگی می توانید URL های جعلی زیادی را پیدا کنید و یکی از آنها را وارد کنید.

بعد از وارد کردن آدرس روی Agree کلیک کنید و در قسمت payment گزینه None را انتخاب کنید.

آدرس جعلی برای کشور انگلیس

برای راحتی شما، ما دو نمونه از آدرس های جعلی را ارائه می دهیم که می توانید از آنها استفاده کنید.

Full Name: George A Field
Street address: 105 Prospect Hill
City: DREFACH
Zipcode: SA44 1GP
Telephone Number: 077 2241 2349
Country code: 44

Full Name: Kate D White
Street: 109 Guild Street
Town: LONDON
Post Code: N21 2GS
Phone Number: 070 3431 9853

پس از انجام هر یک از موارد بالا و تغییر آدرس، اگر نرم افزار IMO را نصب کردید، آن را حذف کرده و مجددا نصب کنید.

خواهید دید که به راحتی می توانید پیش شماره را تغییر دهید و آن را روی پیش شماره ایران (۹۸+) قرار دهید و بقیه مراحل ثبت نام IMO را انجام دهید تا بتوانید مانند سایر کشورها به راحتی از IMO استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا