شبکه های اجتماعی

چرا پروفایل اینستاگرام عوض نمیشه؟

گاهی اوقات کاربران گزارش می دهند که نمی توانند عکس پروفایل خود را تغییر دهند و این سوال پیش می آید که چرا نمی توانم عکس پروفایل را در اینستاگرام قرار دهم؟
بدون شک دلیلی وجود دارد که چرا نباید عکس پروفایل خود را در اینستاگرام تغییر دهید زیرا این اتفاقی است که برای افراد کمی رخ می دهد. در این مقاله دلایل و روش های حل مشکل تغییر پروفایل اینستاگرام را به طور کامل توضیح می دهیم. قبل از هر چیز بهتر است آخرین نسخه اینستاگرام را روی گوشی خود داشته باشید.

چرا پروفایل اینستاگرام عوض نمیشه؟

در زیر سعی کرده ایم راه حل هایی را به شما ارائه دهیم که مشکل شما را حل کند:

۱٫ استفاده از وب اینستاگرام

ممکن است بارها سعی کرده باشید عکس پروفایل خود را تغییر دهید اما با مشکل مواجه شده اید. یکی از راه حل هایی که مطمئنا می تواند مشکل شما را حل کند استفاده از وب اینستاگرام است. وارد instagram.com شوید. شناسه رمز عبور خود را وارد کرده و وارد شوید. در قسمت ویرایش پروفایل به قسمت مدیریت صفحه رفته و عکس مورد نظر را انتخاب و آپلود کنید. مشخصات شما به روز شده است.

۲٫ پروفایل اینستاگرام خود را ویرایش کنید

گاهی اوقات اینستاگرام می‌تواند تنظیمات و مجوزهای مورد نیاز را به هم بزند، کافی است یک بار اطلاعات پروفایل خود را به‌روزرسانی و ذخیره کنید تا به حالت عادی برگردید و سپس عکس پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهید.

۳٫ فرمت تصویر را بررسی کنید

مانند سایر پلتفرم‌ها، اینستاگرام فقط از فرمت‌های عکس رایج پشتیبانی می‌کند. ابتدا فرمت تصویر را بررسی کنید و سعی کنید فرمت JPEG را انتخاب کنید. حتما عکس خود را حداقل در دو دستگاه بررسی کنید تا مطمئن شوید که ایمن است. اگر عکس شما یک فرمت رایج نیست، می توانید آن را در چند ثانیه با ابزارهای آنلاین تبدیل کنید.

۴٫ اینستاگرام خود را به روز کنید

اگر مدتی است اینستاگرام خود را آپدیت نکرده اید، حتما ابتدا به آخرین نسخه آپدیت کنید و سپس عکس پروفایل خود را تغییر دهید. معمولاً به‌روزرسانی به نسخه‌های جدید مشکلاتی مانند تغییر نکردن عکس پروفایل اینستاگرام را حل می‌کند. سعی کنید همیشه اینستاگرام خود را آپدیت کنید.

چرا پروفایل اینستاگرام عوض نمیشه 2

۵٫ حافظه گوشی شما پر است

گوشی های با حافظه کم معمولا با مشکل کمبود حافظه مواجه می شوند. ابتدا مطمئن شوید که حافظه گوشی شما فضای کافی دارد. اگر چنین مشکلی وجود ندارد، راه حل های دیگر را بررسی کنید.

۶٫ کش را خالی کنید

بسیاری از مشکلات برنامه ها از حافظه پنهان آنها نشات می گیرد، بنابراین پاک کردن کش آنها مشکل شما را حل می کند. اگر شما هم در ویرایش پروفایل اینستاگرام خود مشکل دارید، حتما این روش را تست کنید. برای پاک کردن کش اینستاگرام کافیست به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید سپس به قسمت برنامه ها اینستاگرام را در قسمت برنامه ها پیدا کنید و روی آن کلیک کنید و قسمت Cache را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید و روی گزینه Yes کلیک کنید تا اینستاگرام شما پاک شود. حافظه پنهان برای برخی از گوشی ها، این زمان ممکن است متفاوت باشد.

۷٫ مجوز دسترسی

اگر دسترسی اینستاگرام به درستی فعال نشود، قطعا برای تغییر عکس پروفایل اینستاگرام با مشکل مواجه خواهید شد. برای اینکه بتوانید دسترسی را ریست کنید ابتدا به Settings، Apps and Instagram رفته و گزینه Clear data را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. اکنون همه دسترسی ها حذف شده است. باید دوباره وارد اینستاگرام شوید و تمام دسترسی های درخواستی را فعال کنید.

۸٫ از نسخه لایت اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام اخیرا اعلام کرده است که نسخه کوچک اینستاگرام با نام Instagram Lite در بسیاری از کشورها موجود است و کاربران می توانند به جای نسخه عمده اصلی از آن استفاده کنند. کافیست نسخه اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود کنید و روی گوشی خود نصب کنید و لاگین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا