رپورتاژ آگهی

چرا حساب ecn لایت فارکس انتخاب درستی است؟

لایت فارکس

انتخاب بروکر مناسب به جهت معاملهٔ جفت‌ ارز دلخواه، فوق‌العاده دارای اهمیت است و کاربران برای این‌که بتوانند در این زمینه بهترین عملکرد را داشته باشند، باید به بررسی همه‌جانبهٔ بروکرهای مختلف اقدام کنند. در میان بروکرهای معتبری مانند لایت فارکس وجود دارند که امکانات و قابلیت‌های بخصوصی را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهند که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها، لیست انواع حساب‌های معاملات با مزیت‌های مختلف است که دست تریدرها را برای معامله باز گذاشته است. در این مقاله قصد داریم دربارهٔ حساب ecn لایت فایننس صحبت کنیم تا اگر قصد دارید در این بروکر فعالیت داشته باشید، با اطلاعات بیشتری اقدام کنید. به‌طورکلی استفاده از حساب ecn بروکر لایت فارکس قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه در این خصوص صحبت می‌کنیم.

معرفی انواع حساب معاملاتی بروکر لایت فایننس

این بروکر محبوب در میان معامله‌گران ایرانی دارای چهار حساب مجزا بوده که عبارت‌اند از:

  • حساب معاملاتی کلاسیک (استاندارد)

اگر تریدر باتجربه‌ای هستید، انتخاب این نوع حساب ممکن است بهترین انتخاب باشد. تجربهٔ یک معاملهٔ ایده‌آل در این حساب از بهترین شرایطی است که لایت فارکس در اختیار کاربران قرار داده‌است. از ویژگی‌های حساب کلاسیک می‌توان به اسپرد شناور و بسیار پایین اشاره کرد. ضمناً اهرم قابل استفاده در چنین حسابی، حداکثر تا ۱:۱۰۰۰ است که مناسب تریدرهای حرفه‌ای خواهد بود. همچنین ناگفته نماند که برای شروع معامله در حساب استاندارد، به واریز حداقل ۵۰ دلار نیاز است.

معرفی انواع حساب معاملاتی بروکر لایت فایننس

  • حساب معاملاتی Cent

برای باز کردن این حساب در لایت فارکس، تنها به واریز ۱۰ دلار نیاز است، به همین جهت این حساب مختص تریدرهایی است که به‌تازگی وارد این حوزه شده‌اند و یا افرادی که قصد سرمایه‌گذاری قابل توجه ندارند. گفتنی است که اسپردها در این حساب از ۳ پوینت شروع می‌شود که بسیار پایین است و برای معاملات هیچ‌گونه کمیسیونی از تریدرها نیز دریافت نمی‌شود. اگر از ویژگی‌های این حساب معاملاتی اطلاعات بیشتری نیاز دارید، توصیه می‌کنیم با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

  • حساب معاملاتی دمو

اگر هیچ سرمایه‌ای برای ترید ندارید، کافی است از حساب معاملاتی دمو استفاده کنید. این حساب کاملاً رایگان در اختیار معامله‌گران قرار دارد که برای معاملهٔ انواع جفت‌ارزها، ارزهای دیجیتال، کالاها و… استفاده می‌شود. توصیه می‌کنیم برای این‌که بتوانید با بروکر مدنظرتان آشنا شوید، حتماً یک حساب معاملاتی دمو راه‌اندازی کنید تا همهٔ موارد ازجمله اسپرد، کمیسیون، استاپ لاس و… را بررسی کرده باشید. البته ناگفته نماند که حساب اسلامی یا بدون سوآپ نیز در لایت فارکس وجود دارد که بر روی دیگر حساب‌ها اعمال می‌شود. برای این منظور کافی است که از مجموعهٔ عنوان‌شده، درخواست راهنمایی کنید.

  • حساب معاملاتی ecn

اما یکی از بهترین و جذاب‌ترین حساب های معاملاتی در بروکر لایت فایننس، حساب ecn است که درواقع یک حساب بدون مداخلهٔ کارگزاری محسوب می‌شود. این حساب بیشتر برای تریدرهای فوق حرفه‌ای بوده و افرادی که سال‌ها در ترید جفت ارزها تجربه دارند، ترجیح می‌دهند که این حساب را برای معامله انتخاب کنند. حال ممکن است با این سوال مواجه شده باشید که حساب ecn دارای چه ویژگی‌هایی است که از آن به‌عنوان بهترین انتخاب حساب معاملاتی یاد می‌شود که باید در این خصوص به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. پرداخت سود سالانه با بهره مناسب به سرمایه‌های دست‌نخورده؛
  2. پرداخت حداقل ۵۰ دلار به جهت شروع معامله؛
  3. حداکثر لورج حساب ecn در لایت فارکس ۱:۱۰۰۰ است؛
  4. اسپرد شناور و بسیار عالی که توجهٔ معامله‌گران را جلب کرده‌است؛
  5. مدت زمان معامله و تراکنش نامحدود؛
  6. امکان معاملات اسکالپینگ برای تریدرهای حرفه‌ای؛
  7. دسترسی به همهٔ نمادها و همچنین ابزارهای معاملاتی؛
  8. دسترسی به سطوح توقف و حد ضرر.

به‌طورکلی این حساب از بروکر لایت فایننس دارای شرایط بهینه‌ای بوده که کاربران به‌راحتی می‌توانند نسبت به خریدوفروش جفت ارزها اقدام کنند. البته اجازه دهید در ادامه به بررسی بیشتر به‌کارگیری از حساب ecn این بروکر بپردازیم.

حساب_های ecn چه حساب_هایی هستند؟

حساب‌های ecn چه حساب‌هایی هستند؟

کارگزاری‌های ecn امکان دسترسی تریدرها به دیگر معامله‌گران بازار فارکس مانند بانک‌ها و… را فراهم می‌کنند و بر همین اساس عملکرد ecn ادغام نرخ‌های اعلام‌شده در چندین نمایندهٔ بازار است. این موضوع سبب کاهش پرداخت اسپرد در زمان معامله می‌شود که درواقع منجر به ثبت سفارشات از طریق لیمیت اوردر خواهد شد. ضمناً ناگفته نماند که مزایای معامله‌گری در حساب ecn لایت فارکس این است که تریدرها معامله‌ها را به‌طور مستقیم بین شرکت‌کنندگان انجام می‌دهند و هیچ طرف دومی وجود ندارد.

از طرفی همهٔ معامله بدون این‌که هویت تریدر مشخص باشد، به وقوع می‌پیوندد که این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌ها در قیمت‌های خنثی شکل می‌گیرد. همچنین از مهم‌ترین مزیت‌های حساب ecn، کاهش فوق‌العادهٔ هزینه‌ٔ معاملات است، زیرا برای این منظور فقط کافی است که چنین حساب تریدی در بروکر لایت فایننس راه‌اندازی شود که کاملاً بدون هزینه است. در کنار همهٔ این موارد، توجه داشته باشید که اجرای پیشرفتهٔ معاملات در حساب ecn که از طریق معاملات مستقیم انجام می‌شود، از دیگر نکاتی است که باید در انتخاب این نوع حساب‌ها به جهت ترید در نظر گرفته شود. ضمن این‌که این حساب‌ها بدون ریکوت هستند و معامله‌گر برای ترید از بهترین قیمت‌ها برخوردار است که شفافیت لازم را نیز داراست.

تفاوت‌های حساب ecn و استاندارد

این‌که انتخاب حساب ecn لایت فارکس شرایط ویژه‌ای را برای معامله‌گران فراهم می‌کند، تردیدی وجود ندارد. با این حال اجازه دهید در این بخش به مهم‌ترین تفاوت‌های دو حساب استاندارد و ecn اشاره کنیم که هرکدام نشان از محبوبیت حساب ecn دارند:

  • حساب‌های استاندارد در فارکس اسپرد ثابت دارند؛ برای مثال معامله یورو دلار  اسپرد ۲ پیپ را نمایش می‌دهد که در اکثر مواقع بیشتر از اسپرد حساب ecn است. این اتفاق در زمان انتشار اخبار بیشتر قابل توجه بوده و ممکن است معامله‌گران را به دردسر بیندازد. به‌طورکلی با توجه به این‌که معامله‌های حساب ecn با خریدوفروش تریدرها رقم می‌خورد، اسپرد این حساب ناچیز است.
  • کارگزار حساب ecn به روش انطباق سفارشات با سازندگان بازار معامله خواهد کرد، اما کارگزار حساب استاندارد از طریق ارسال سفارش به تأمین‌کنندهٔ خارجی، انجام معاملات را میسر می‌سازد. به‌طوکلی معاملاتی که در حساب‌های ecn لایت فارکس ثبت می‌شود، بیشتر به نفع تریدرهاست.
  • گفتنی است که با توجه به مزیت‌هایی که حساب ecn بروکر لایت فایننس در اختیار تریدرها قرار می‌دهد، به جرأت می‌توان گفت که کاربران بدون کمترین دغدغه، امکان استفاده از این حساب را دارند، بدون آن‌که به دیگر حساب‌ها نیازی داشته باشند. پیشنهاد ما هم به شما کاربران، به‌کارگیری از این حساب است که با ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که دارد، امکان معاملهٔ بدون دغدغه را فراهم خواهد کرد.

تفاوت_های حساب ecn و استاندارد

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به مواردی از حساب ecn بروکر لایت فارکس بپردازیم تا اگر در حال حاضر به دنبال یک بروکر مناسب هستید، بتوانید تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. همان‌طور که می‌دانید، بروکرها انواع حساب‌های معاملاتی دارند که هرکدام از قابلیت‌های مختلفی برخوردار هستند که تریدرها باید از بهترین حساب‌ها بهره‌مند شوند. در این میان اگر قصد فعالیت در لایت فایننس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از حساب معرفی‌شده استفاده کنید تا درنهایت بتوانید بهترین امکانات را در این خصوص داشته باشید. ضمناً برای پاسخ به هرگونه ابهام و سوال دربارهٔ این حساب معاملاتی، توصیه می‌کنیم که با مشاوران این بروکر محبوب و البته معتبر در تماس باشید. همچنین برای دیدن نظرات تریدرها در خصوص این بروکر، می‌توانید به وبسایت ارزیابی بهترین هست مراجعه نموده و از منوی وبسایت، گزینه سرمایه‌گذاری و سپس بروکر مد نظر را انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا