شبکه های اجتماعی

چرا تیک تاک میزنه نو اینترنت ؟

مدتی است که اتصال به شبکه اجتماعی پرطرفدار تیک تاک برای کاربران در ایران مشکل ساز شده است. اگرچه به گفته تیک تاک، دسترسی کاربران ایرانی محدود نیست، اما ارتباط با این برنامه برای ایرانیان بسیار سخت و چالش برانگیز است.

چرا تیک تاک میزنه نو اینترنت ؟

تا به امروز، تیک توک رسما هیچ کشوری را محدود نکرده است و اگر فیلتری اعمال شود، از داخل است. اما به نظر می رسد با توجه به فشار زیاد کاربران روی سرورهای این برنامه که با رشد قابل توجهی اتفاق افتاده است، تیک تاک دسترسی برخی از کاربران را محدود می کند.

البته برخی کارشناسان نیز بر این باورند که این امر به دلیل زیرساخت های کشور است و زمانی که با فیلترشکن به این برنامه متصل می شوید، به دلیل طراحی امنیتی، دسترسی شما به سرور قطع می شود.

حل مشکل نو اینترنت تیک تاک

روش اول پاک کردن کش تیک تاک است. گاهی اوقات تنظیمات اشتباهی در گوشی شما ذخیره می شود که می تواند مشکلات بیشتری را ایجاد کند و شما می توانید با حذف تنظیمات برنامه این مشکلات را برطرف کنید. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

توجه: ابتدا مطمئن شوید که جزئیات حساب خود را به خاطر داشته باشید زیرا ممکن است از سیستم خارج شوید.

  • وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • به بخش برنامه های نصب شده بروید.
  • برنامه Tik Tok را پیدا کنید.
  • گزینه محل ذخیره را انتخاب کنید.
  • در این بخش، روی هر دو گزینه ضربه بزنید تا داده ها و کش پاک شوند.
  • دوباره برنامه را باز کنید. پس از انجام این کار، ممکن است پروفایل کاربری شما حذف شده باشد و باید اطلاعات حساب خود را دوباره وارد کنید.
  • چرا تیک تاک میزنه نو اینترنت

بسیاری از کسانی که با مشکل عدم اتصال مواجه شده اند با روش اول نتوانسته اند مشکل را حل کنند. با این حال، طبق بررسی ها، قطعی ترین راه حل برای مشکل Tik Tak نصب نسخه Lite است. نسخه Lite تفاوت چندانی با برنامه اصلی ندارد و فضای کمتری را روی گوشی اشغال می کند.

اگر در کار با تیک تاک مشکل دارید و روش اول کار نمی کند، برنامه Tik Tak را حذف کرده و TikTak Lite را نصب کنید. این برنامه از گوگل پلی و سایت های مختلف قابل دانلود می باشد. می توانید دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و از دنیای ویدیوهای TikTak لذت ببرید.

با تغییر مکان کشور، تیک تاک را نصب کنید

بسیاری از کارشناسان هجوم ناگهانی کاربران به این برنامه را دلیل شکست تیک تاک می دانند که به دلیل ترافیک ایجاد شده دسترسی به برخی کشورها را محدود کرد.

حتی اگر از فیلترشکن حرفه ای برای استفاده از این برنامه استفاده کنید، باز هم موقعیت مکانی شما را شناسایی می کند و بعد از مدتی برنامه از کار می افتد. اما یک راه حل برای کسانی که می خواهند از نسخه اصلی استفاده کنند به شرح زیر است:

توجه: این راه‌حل موقتی است و اگر مکان کشور شما توسط برنامه شناسایی شود، دوباره با شکست مواجه می‌شود.

  1. ابتدا گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید و دوباره Wifi را روشن کنید.
  2. فیلتر شکن را باز کنید.
  3. برنامه Tik Tak را حذف کنید (مطمئن شوید که اطلاعات حساب خود را در جایی ذخیره کرده اید).
  4. در منوی تنظیمات گوشی به قسمت اپلیکیشن ها رفته و وارد گوگل پلی استور شوید.
  5. اگر اطلاعات خود را در Gmail دارید، Storage را انتخاب کنید.
  6. در این بخش، روی هر دو گزینه ضربه بزنید تا داده ها و کش پاک شوند.
  7. از قسمت تنظیمات خارج شوید.
  8. به لیست برنامه های نصب شده گوشی خود برگردید و برنامه Play Store را باز کنید.
  9. وقتی تلفن هنوز در حالت هواپیما است و سوئیچ فیلتر باز است، Tik Tak را دوباره نصب کنید.

با این روش کاربران زیادی توانستند به تیک تاک متصل شوند، اما این راه حل موقتی است و در اولین باری که نرم افزار تشخیص دهد که شما مقیم ایران هستید، مجددا دسترسی شما را محدود می کند.

تیک تاک می تواند تا زمانی که وارد حساب شخصی خود شوید کار کند. اما هنگامی که وارد حساب کاربری می شوید (از آنجایی که مکان کاربر شناسایی می شود)، دسترسی شما دوباره به حالت تعلیق در می آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا