شبکه های اجتماعی

چرا اسنپ چت پسورد قبول نمیکنه ؟

نصب اسنپ چت فرآیند پیچیده ای نیست. اما برخی از کاربران با مشکلات و خطاهایی به خصوص مربوط به قسمت رمز عبور مواجه شده اند. در این مقاله  راهکار حل مشکل رمز عبور در آن می پردازیم.

مشکلی که از آن صحبت می کنیم فقط در قسمت انتخاب رمز برای ثبت نام کاربران جدید با آی پی ایرانی رخ می دهد که در ادامه مقاله راه حلی برای آن ارائه خواهیم داد. این بدان معنی است که خوشبختانه Snapchat دیگر مشکل ورود به سیستم ندارد.

اپلیکیشنی که از آن صحبت می کنم دوازدهمین پلتفرم پرطرفدار شبکه های اجتماعی در جهان است که روزانه نزدیک به ۳۴۷ میلیون کاربر فعال به خصوص برای نوجوانان دارد! Snapchat علاوه بر اینکه یک شبکه اجتماعی است، یک برنامه پیام رسان برای به اشتراک گذاری عکس ها، فیلم ها، پیام های متنی و حتی نقاشی های کاربر است!

این پیام رسان با ویژگی های جالب ارسال محتوا و یافتن افراد در بین نوجوانان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از جمله این ویژگی ها می توان به ویژگی اصلی آن یعنی «اسنپ»، عکس گرفتن در لحظه، فیلترهای مختلف دوربین و امکان حذف پیام ها با تایمر پس از مدت زمان مشخص اشاره کرد.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

اسنپ چت چرا پسورد قبول نمیکنه؟

اسنپ ​​چت مشکل آی پی ایرانی دارد و برای حل این مشکل باید از برنامه های پروکسی استفاده کنید. مطمئن شوید که زبان گوشی انگلیسی است و همچنین گوشی را روی حالت هواپیما قرار دهید. در مرحله بعد، Wi-Fi را روشن کنید (باید به اینترنت وای فای متصل باشید) استفاده کنید تا ای پی شما تغییر کند.

چرا اسنپ چت پسورد قبول نمیکنه

روش  حل مشکل پسورد اسنپ چت

یکی از مشکلات کاربران اسنپ چت ایجاد پسورد مناسب برای این اپلیکیشن است. این برنامه برای افزایش ضریب امنیتی خود، در انتخاب رمز عبور نسبت به سایر برنامه های شبکه اجتماعی سختگیرتر است.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

بهترین راه برای ایجاد رمز عبور مناسب برای اسنپ چت، استفاده از سایت های تولید کننده رمز عبور است که به شما امکان می دهد پسوردهایی با ضریب امنیتی بالا و قابل قبول برای برنامه ایجاد کنید، بنابراین به عنوان نمونه چند سایت معتبر تولید کننده رمز عبور را به شما معرفی می کنیم:

www.dashlane.com

www.maord.com

www.lastpass.com

www.passwordsgenerator.net

برای راحتی بیشتر در ایجاد رمز عبور سریع و ایمن می توانید برنامه Password Generator را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

توجه: پس از دریافت رمز عبور از سایت، حتما آن را در یک فایل متنی مانند Word یا Text ذخیره کنید تا در صورت نیاز بتوانید دوباره از آن استفاده کنید.

۱٫ زبان تلفن خود را به انگلیسی تغییر دهید.

۲٫ گوشی را در حالت هواپیما قرار دهید.

۳٫ وای فای خود را روشن کنید.

۴٫ فیییلتر شکن را اجرا کنید و با برنامه شروع به کار کنید مانند ساخت اکانت و …

۵٫ اگر پاسخی دریافت نکردید، برنامه فییلتر شکون را تغییر دهید

توجه: دقت کنید ابتدا قندشکون را فعال کرده و سپس برنامه Snapchat را باز کنید.

نکته: اگر نمی توانید دوباره حساب کاربری ایجاد کنید، منبع اینترنت خود را تغییر دهید. به عنوان مثال، از شبکه تلفن به Wi-Fi تغییر دهید.

ربات افزایش فالوور اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا