رپورتاژ آگهی

معرفی نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

امروزه کمتر کسی است که در حوزه دیجیتال فعالیت کند و لنوو را نشناسد. لنوو یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی در جهان است. این شرکت دوملیتی پتانسیل بالایی در تولید محصولات دیجیتال از لپ‌تاپ تا تبلت، گوشی و تلویزیون‌های هوشمند دارد. هدف لنوو، نوآوری در تمامی زمینه‌ها بوده و در این راه توانسته است خدمات بسیاری به شرکت‌ها و جوامع مختلف ارائه کند. در ادامه به معرفی لنوو، محصولات آن و برترین نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی شرکت لنوو

معرفی نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

لنوو، شرکتی آمریکایی – چینی با دو دفتر اصلی در پکن و کارولینای شمالی ‌است. به اعتقاد بسیاری، لنوو بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی و تجهیزات جانبی دیجیتال در جهان است. لنوو به معنای تداعی ایده‌ها یا خلاقیت و شعار اصلی این شرکت است. این شرکت در ابتدای تأسیس خود در سال ۱۹۸۴ تنها به واردات کامپیوتر و تجهیزات جانبی می‌پرداخت و اولین کامپیوتر خود را در سال ۱۹۹۳ تولید کرد.

استقبال بی‌نظیر از این کامپیوتر موجب شد تا لنوو مسیر خود را برای همیشه تغییر دهد و به بزرگترین کمپانی تولیدکننده لپ‌تاپ تبدیل شود. لنوو بیش از ۶۰ آزمایشگاه در سراسر جهان دارد؛ وظیفه این آزمایشگاه‌ها، تحقیق درباره جدیدترین تکنولوژی‌ها و ساخت محصولات با برتری ایده‌ها از تمامی دنیاست. لنوو نمایندگی‌هایی در سراسر کشورهای جهان دارد که در حال فروش محصولات متنوع این کمپانی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان هستند. نمایندگی لنوو در تهران نیز آماده ارائه خدمات و محصولات این برند به خریداران و علاقه‌مندان است.

 

محصولات لنوو

بسیاری لنوو را صرفاً با لپ‌تاپ‌ها و مانیتورهای آن می‌شناسند؛ اما باید بدانید که محصولات شرکت لنوو از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند. این شرکت در تمامی حوزه‌های دیجیتال به تولید پرداخته و خوشبختانه در بیشتر آن‌ها توانسته است حرفی برای گفتن داشته باشد. نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران و سراسر جهان نیز آماده فروش تمامی این محصولات به درخواست مشتریان هستند. در ادامه با تولیدات لنوو آشنا خواهیم شد:

محصولات لنوو

لپ‌تاپ‌های لنوو

لنوو پیشتاز بازار لپ‌تاپ جهان با سه خانواده بزرگ است. نمایندگی لپ تاپ لنوو، ۴ سری اصلی این لپ‌تاپ‌ها را برای فروش عرضه می‌کنند؛ لپ‌تاپ‌های سری ThinkPadکه با الهام از طراحی ماشین ساخته شده‌اند و به سیستم شتاب‌سنج ایربگ ماشین مجهز هستند. این طراحی از تجهیزات داخلی در مقابل ضربه محافظت می‌کند.

لپ‌تاپ‌های سری IdeaPad با الگوبرداری از لپ‌تاپ‌های IBM و توسط خود لنوو طراحی و تولید می‌شوند. ایدئال پد از محبوب‌ترین سری محصولات لنوو هستند که در نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران به فروش می‌رسند.

سیستم‌های سری Legion لنوو که به‌صورت اختصاصی برای گیمرها طراحی شده‌اند. این سیستم با قدرت خارق‌العاده، باتری قوی، سیستم کولینگ پرقدرت و گرافیک بالا تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی را برای افراد به ارمغان می‌آورند. به علاوه، سری Legion به علت قدرت بالای پردازش، برای کارهای گرافیکی و تخصصی نیز بسیار مناسب هستند.

سری دیگر لپ‌تاپ‌های لنوو، سیستم‌های لمسی آن هستند. لنوو اولین شرکتی بود که اقدام به ساخت صفحه‌های لمسی برای لپ‌تاپ‌های خود کرد. محبوب‌ترین مدل لمسی لنوو نیز سری لپ‌تاپ یوگا C930 است که با داشتن باتری بسیار قوی و کیفیت تصویر فوق‌العاده یک گزینه خوب برای خرید محسوب می‌شود.

گوشی‌های هوشمند لنوو

لنوو، ساخت گوشی‌های هوشمند را از سال ۲۰۱۲ شروع کرد. کیفیت بالای این گوشی‌ها، باعث شد تا به‌ سرعت بازار چین را در دست بگیرد و حتی از گوشی‌های اپل پیشی بگیرد. در سال ۲۰۱۴ لنوو بخش موبایل شرکت موتورولا را از گوگی خرید و توانست با بهره‌گیری از فناوری‌های به‌کاررفته در این موبایل‌ها، گوشی‌هایی با قابلیت‌هایی مانند دوربین‌های چندگانه و نمایشگرهای با بریدگی قطره‌ای تولید کند.

گوشی_های هوشمند لنوو

تلویزیون‌های هوشمند لنوو

اگر سری به نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران بزنید، در کنار لپ‌تاپ، تلویزیون‌های هوشمند لنوو نیز نظر شما را جلب خواهد کرد. این تلویزیون‌ها که با همکاری شرکت شارپ تولید می‌شوند امکان یکپارچه‌سازی در فضای ابری با سایر محصولات لنوو را نیز دارند.

تبلت‌های لنوو

لنوو رنج وسیعی از تبلت‌های میان‌رده تا حرفه‌ای را برای انجام کارهای روزانه تا امور تخصصی روانه بازار کرده است. این مدل‌ها از انواع سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز و کروم پشتیبانی می‌کنند. تبلت‌های اندرویدی مناسب برای امور روزمره و وب‌گردی هستند. مدل‌های ویندوزی با بهره‌گیری از پردازنده‌های اینتل، تمامی امکانات مایکروسافت را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

کروم بوک‌های لنوو، بهترین گزینه برای دانش‌آموزان و مدارس هستند و امکان تحقیق و پژوهش را فراهم می‌کنند. این مدل‌ها در ابعاد مختلف از ۷ اینچ تا +۱۳ اینچ برای خرید در نمایندگی تبلت لنوو در دسترس هستند.

 

خرید از نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

خرید از نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران

قیمت مناسب در کنار تکنولوژی خوب و کیفیت ساخت بالا، لنوو را به یکی از محبوب‌ترین برندهای لپ‌تاپ و لوازم جانبی در بازار ایران تبدیل کرده است. در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به اکثر فروشگاه‌های کشور، از بین مدل‌های محبوب این برند را انتخاب کنید. نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران و کرج، در حال فعالیت در زمینه فروش، خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیرات لنوو هستند؛ اما بهترین نمایندگی لپ تاپ لنوو در تهران برای خرید کدام است؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های خرید کالای خارجی در ایران، گارانتی، اصالت کالا و دسترسی به خدمات پس از فروش است. بهتر است قبل از خرید لپ‌تاپ لنوو، درباره اصالت فروشگاه خرید تحقیق کنید. شرکت‌های واردکننده محصولات لنوو، بسته به نوع و نظر خود، بازه‌های زمانی و خدماتی مختلفی برای گارانتی محصولات لنوو دارند. حتی شرکت‌هایی نیز هستند که این کالاها را بدون گارانتی به فروش می‌رسانند؛ اما با توجه به قیمت و کارایی لپ‌تاپ، خرید بدون گارانتی کار صحیحی نیست؛ حتماً در هنگام خرید، درباره مدت‌زمان گارانتی، اعتبار آن، خدماتی که شامل گارانتی نمی‌شوند و صحت‌سنجی شرکت گارانتی سؤال کنید.

 

سخن آخر

لنوو، یکی از پیشتازان عرصه لوازم دیجیتال در جهان و ایران است. قیمت مناسب محصولات در کنار تنوع بالا، منجر شده است تا این برند در بازار ایران نیز جایگاه خوبی داشته باشد. به‌منظور خرید محصولات لنوو از جمله لپ‌تاپ و تبلت بهتر است به نمایندگی لپ‌تاپ لنوو در تهران یا سایر شهرهای بزرگ مثل کرج و اصفهان مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا