مجله تکنولوژی

مزایای داشتن حساب پی پال و سریع ترین روش شارژ آن

دوست دارید بدانید پی پال چیست و چه مزایایی دارد؟ بهترین روش شارژ حساب پی پال چیست و برای خرید ووچر پرفکت مانی برای پرداخت ارزی باید چه کار کرد؟ اگر به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای این سوال‌ها هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پی پال چیست؟

پی پال چیست؟

پی پال یک سیستم پرداخت آنلاین است که افراد و مشاغل را قادر می سازد تا چه از طریق اپلیکیشن پی پال و چه از طریق وب سایت خود به صورت امن پول ارسال و دریافت کنند. پی پال هر روز به طور متوسط ​​۴۱ میلیون تراکنش را پردازش می کند. میزان تراکنش‌های این شبکه پرداخت ارزی ۲۰٫۵۸ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹، یعنی زمانی که حدود ۳۴ میلیون تراکنش روزانه پردازش می شد، افزایش داشته است.

با پیوند حساب بانکی یا کارت اعتباری خود به آن، می توانید از PayPal برای خرید و نقد کردن درآمد ارزی خود استفاده کند. شارژ حساب پی پال از طریق وب، برنامه تلفن همراه یا به صورت حضوری از طریق شعب مختلف قابل دسترسی است و به عنوان یک سایت واسطه ای از نظر ایمن نگه داشتن اطلاعات بانکی شما بسیار خوب عمل می کند.

همچنین خوب است بدانید که پی پال به عنوان یک واسطه بین شما و بانکدار است. هر پولی که دریافت می کنید در حساب PayPal شما قرار می گیرد و می تواند برای انواع تجارت الکترونیک (با کارت PayPal) استفاده شود یا حتی به حساب بانکی شما منتقل شود. همچنین خوب است بدانید که نقل و انتقالات ممکن است چند روز یا چند دقیقه طول بکشد (با هزینه اضافی).

خدمات پی پال شامل چیست؟

PayPal برخی از خدمات مهم دیگر را علاوه بر موارد فوق به افراد ارائه می‌دهد؛ مثل انتقال پول ساده و ایمن، کارت‌های نقدی/اعتباری با سقف اعتباری خاص، نقدینگی درآمد ارزی و خدمات چک الکترونیکی. همچنین پی پال برای بازرگانان، خدمات متنوعی با نرخ های رقابتی و بدون بهره ارائه می‌دهد. همچنین خوب است بدانید که راه اندازی حساب پی پال رایگان است، اما هزینه های اندکی هم مثل میزان کارمزد در تراکنش برای استفاده از این سرویس وجود دارد.

به طور خلاصه، مزایای  PayPal برای پرداخت ارزی عبارتند از:

  • امکان پرداخت آنلاین و اعتباری خارجی برای کالاها و خدمات را فراهم می کند
  • راهی برای ارسال و دریافت پول در سطح بین المللی محسوب می‌شود
  • سطوح مختلف امنیت دیجیتال و حفاظت از پرداخت را تضمین می کند

PayPal همچنین می تواند به عنوان یک روش پرداخت ارزی جذاب و ساده برای استفاده آنلاین به جای کارت اعتباری یا دبیت کارت‌ها محسوب شود. این موضوع دقیقا همان چیزی است که پی پال را به یک روش محبوب پرداخت ارزی خارجی در eBay تبدیل کرده است.

مزایای داشتن حساب پی پال

  • ایمنی و امنیت

پی پال از ابتدای تاسیس خود برای محافظت از خرید تمرکز زیادی داشته است. این سیستم اطلاعات مالی را ایمن و رمزگذاری شده نگه می دارد، مهم نیست از چه سایتی استفاده می کنید. داشتن حساب کاربری مانند یک کیف پول دیجیتال عمل می‌کند. تمام جزئیات مالی در یک شبکه رمزگذاری شده ذخیره شده و به اشتراک گذاشته می شود. این سیستم همچنین به عنوان یک لایه امنیتی، ورود به حساب دو مرحله ای را از طریق تایید ایمیل برای تکمیل تراکنش ها به کاربران ارائه می دهد.

  • تجارت بین المللی

حساب PayPal درها را برای تجارت جهانی چه برای اشخاص حقیقی و چه برای افراد حقوقی باز می کند، چه یک مصرف کننده حقیقی باشید و چه یک سازمان تجارت سازمانی باشید می‌توانید از پی پال برای نقل و اعتبار پول استفاده کنید. خرید و شارژ حساب پی پال در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه پذیرفته شده است و همیشه به مردم امکان می دهد با ارز مورد نظر خود خریدهای خود را پرداخت کنند.

  • راحتی در استفاده

از سال ۲۰۲۳، پی پال دارای ۴۳۵ میلیون حساب فعال است و بعد از تمام کارت های اعتباری جهانی، پنجمین گزینه پرداخت ارزی است. پی پال روش‌های پرداختی متعددی را چه به صورت آنلاین و چه حضوری به مشتریان ارائه میدهد که شامل Venmo، اعتبار PayPal، کارت نقدی و کارت اعتباری می‌شود .

شارژ حساب پی پال

راه اندازی و شارژ حساب پی پال PayPal در ۴ مرحله

ثبت نام در PayPal و شروع کار خیلی راحت است. در واقع کار با این سیستم و شارژ حساب پی پال بسیار ساده است، فقط باید اطلاعات هویتی را آماده کنید. در اینجا سریعترین و راحت‌ترین روش برای راه اندازی و شارژ پی پال آورده شده است.

مرحله شماره ۱) یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید

به PayPal.com بروید و روی دکمه “ثبت نام” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. انتخاب کنید که یک حساب شخصی می‌خواهید یا تجاری. در این مرحله، باید برنامه PayPal را روی دستگاه تلفن همراه خود دانلود و نصب کنید. این کار به افراد امکان می دهد تا از هر کجا و در هر زمان که می خواهند موجودیشان را مدیریت کنند.

مرحله ۲) جزئیات هویتی خود را وارد کنید

هنگام ثبت نام برای حساب PayPal، مطمئن شوید که تمام داده های هویتی خود را وارد کرده اید.  اطلاعات هویتی عبارتند از:

  • نام
  • تاریخ تولد
  • نشانی
  • شماره تلفن
  • شماره شناسه ملی یا پاسپورت
  • آدرس ایمیل
  • شماره حساب بانکی
  • شماره حساب بانک
  • اطلاعات کارت بانکی و/یا کارت اعتباری

علاوه بر این، از شما خواسته می شود که یک رمز عبور ایجاد کنید. این رمز باید علاوه بر اینکه باید به یاد ماندنی باشد، باید حاوی حروف، اعداد و کاراکترها باشد تا اطمینان حاصل شود که حساب شما در برابر هک یا فیشینگ محافظت می شود.

مرحله ۳) حساب بانکی خود را پیوند دهید

برای ایجاد یک حساب بانکی، به دنبال نماد کیف پول در نوار بالایی سایت بگردید. این کیف پول شما را به یک نمای کلی از موجودی PayPal فعلی خود و همچنین هر کارت اعتباری یا نقدی دیگر که به حساب پی پال شما وصل است باخبر می‌سازد. برای شروع فرآیند باید روی  ” یک حساب بانکی” کلیک کنید.

سپس کاربر می تواند جزئیات حساب بانکی خود را از طریق تأیید بانکی یا حواله بانکی دریافت کند. موارد زیر جزئیاتی هستند که ممکن است به آن نیاز داشته باشید:

  • نام بانک
  • کد بانک
  • محل شعبه
  • کد شعبه
  • شماره حساب بانکی

همیشه بررسی کنید که علامت «قفل امن» در لبه سمت راست بالای صفحه کاربریتان فعال باشد تا مطمئن شوید که در جای مناسب هستید. پس از وارد کردن اطلاعات بانکی، یک کد تایید به شماره تلفن مربوطه ارسال می‌شود.

مرحله ۴) تمام اطلاعات را تایید کنید

مکانیسم های خاصی برای اطمینان از اینکه کاربر قانونی هستید وجود دارد. متعاقباً، باید آدرس ایمیل موجود در حساب جدید خود را تایید کنید. اگر شماره تلفن همراه خود را نیز وارد کرده باشید، PayPal ممکن است از شما بخواهد که آن اطلاعات را با یک رمز عبور یکبار مصرف تأیید کنید.

خدمات پرداخت ارزی

نوین پرداخت ارائه دهنده خدمات آنی پرداخت ارزی

اگر به دنبال بستری امن برای شارژ حساب پی پال و فروش پرفکت مانی به عنوان یک درگاه امن پرداخت ارزی هستید، نوین پرداخت در خدمت شماست. کاربرانی که به دنبال نقد کردن درآمد ارزی خود هستند، یا می‌خواهند از طریق یک وبسایت واسطه‌ای معتبر و ایمن با پشتیبانی ۲۴ ساعته و قدرتمند، خرید و فروش‌های اعتباری بین المللی خود را انجام دهند، می‌توانند از خدمات نوین پرداخت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا