رپورتاژ آگهی

قالب وردپرس آسترا + دموهای فارسی حرفه ای

قالب Astra Pro یکی از بهترین  و محبوب ترین قالب های وردپرس است که از قابلیت های مختلفی برای طراحی انواع سایت های چندمنظوره برخوردار است.شما میتوانید از این قالب برای طراحی انواع سایت های شرکتی بزرگ و کوچک استفاده کنید.

آسترا یکی از پرطرفدارترین قالب های وردپرس است که در دو نسخه رایگان و پرو عرضه شده است،نسخه ای که در سایت لرن دی ال بومی سازی و عرضه شده است.نسخه پریمیوم قالب وردپرس آسترا است که شما میتوانید از قابلیت های آن به خوبی استفاده کنید.

قالب وردپرس آسترا به صورت کامل از افزونه صفحه ساز المنتور پشتیبانی می کند،که شما میتوانید در طراحی صفحات سایت خودتان از این صفحه ساز استفاده کنید.ضمن اینکه این قالب وردپرس از دیگر افزونه های صفحه ساز هم پشتیبانی ها لازم را دارد.

یکی از ویژگی های قالب آسترا نسخه ای که در سایت لرن دی ال منتشر شده است،فارسی سازی همه افزونه های مورد نیاز این قالب است که به صورت اختصاصی توسط تیم ما بومی سازی شده است و فونت ایران سنس هم به صورت پیشفرض روی قالب برای شما کاربران عزیز نصب کردیم.

دموهای قالب آسترا در موضوعات مختلف شامل : شرکت هاستینگ،وکالت،پرداخت آنلاین،دیجیتال مارکتینگ،موسسات زبان و… کلی موضوعات دیگر به صورت اختصاصی طراحی شده اند.که اگر شما طراح سایت باشید میتوانید از این دموها برای طراحی سایت های مشتریان خودتان به آسانی به صورت بسته نصبی آسان استفاده کنید.

قالب وردپرس آسترا

ویژگی دموهای قالب آسترا

  1. امکان نصب و استفاده روی دامنه های مختلف بدون محدودیت
  2. طراحی اختصاصی با استفاده از افزونه المنتور
  3. امکان نصب به صورت بسته نصبی آسان همراه با راهنما نصب
  4. امکان نصب روی هاست واقعی و لوکال هاست
  5. عدم استفاده از قفل گذاری روی افزونه ها،قالب و سورس کدها
  6. امکان دسترسی به همه دمو ها تنها با تهیه اشتراک ویژه لرن دی ال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا