رپورتاژ آگهی

دوربین مداربسته لامپی و انواع آن

با پیشرفت تکنولوژی در صنعت دوربین مداربسته دوربین های جدید بوجود آمده اند . که پر فروش ترین آن ها دوربین لامپی هست . حالا می پرسین این دوربین چه کاربردی دارد .  با ما در همراه باشید تا کاربرد های این دوربین لامپی را برای شما بازگو کنیم .

در ادامه کاربرد و مشخصات فنی را خواهیم گفت تا بتوانید بهترین انتخاب داشته باشید.

دوربین مداربسته لامپی و انواع آن

دوربین لامپی

دوربین لامپی که طرح لامپ با سرپیچ بزرگ هست . داخل سرپیچ لامپ بسته می شود . و بدون نیاز به تجهیزات اضافه و سیم کشی های طولانی شما صاحب دوربین مداربسته می شوید .

این لامپ دوربین دار مزیت های زیادی داره .از جمله مزیای آن می توان به مکالمه دو طرفه با محیط و کنترل کردن محیط از راه دور اشاره کرد .

شما با نصب یک عدد دوربین لامپی در خانه خود بی نیاز از هرگونه دوربین مداربسته می شوید .

چرا که تمامی محیط را بصورت ۳۶۰ درجه برای شما نمایش می دهد.

دوربین لامپی توضیحات

می خواهید هم دزدگیر داشته باشید هم دوربین مداربسته !! این دوربین مداربسته لامپی مناسب شماست . با منطقه بندی و فعال کردن آلارم به محض عبور از منطقه تعیین شده دوربین مداربسته لامپی برای شما آلارم می زند.

این آلارم بر روی گوشی شما هم ظاهر می شود . و براحتی به شما هشدار عبور اشخاص از منطقه تعیین شده را می دهد.

همچنین دوربین مداربسته لامپی قابلیت ضبط صدا و تصاویر را هم بصورت همرزمانت دارد و پشتیبانی از رم ۶۴ گیگ می کند.

آموزش نصب دوربین لامپی توسط تیم آموزشی کارپیما تهیه شده است . که براحتی در کمتر از ۵ دقیقه می توانید خودتان بدون احتیاج به نصاب دوربین مداربسته نصب کنید.

مشخصات فنی دستگاه

  • لنز ۲ مگاپیکسل با قابلیت دید ۳۶۰ درجه پانوراما
  • قابلیت مکالمه دو طرفه با محیط
  • امکان انتقال تصاویر بر روی گوشی
  • ضبط صدا و تصاویر
  • پشتیبانی از رم میکرو
  • کاتالوگ آموزشی نصب
  • آلارم وسنسور حرکت
  • دید در شب
  • گارانتی

انواع دوربین مداربسته لامپی
انواع دوربین مداربسته لامپی

این دوربین ها در انواع مختلفی و با برند های مختلف در فروشگاه اینترنتی کارپیما موجود می باشد.که شما می توانید قیل از خرید دوربین لامپی با کارشناسان ما مشاوره انجام دهید . تا بهترین آن ها خدمت شما عزیزان معرفی شود.

انواع دوربین لامپی عبارت است از : دوربین لامپی وای فای در برندهای snc، noname، دوربین لامپی سیم کارت خور ، دوربین لامپی چرخشی
کاربرد این دوربین ها در هر اماکن متفاوت می باشد . بطور ثال کاربرد دوربین لامپی چرخشی برای کسانی هست که دید در شب رنگی می خواهند .

چرا که این دوربین با کیفیت بسیار بالا در تاریکی تصاویر بسیار واضحی برای شما ارسال می کند.

نسل جدید دوربین مداربسته بیسیم

در این چند سال اخیر دوربین مداربسته های بیسیم بسیار پیشرفت داشته اند و در انواع مختلفی بطور مثال دوربین بیسیم چرخشی ، دوربین لامپی ، مینی اسپید دام ها ، دوربین های بیسیم خورشیدی و … در فروشگاه اینترنتی کارپیما موجود شده است.

این دوربین مداربسته بیسیم بدون احتیاج به نصاب دوربین مداربسته و در کمترین زمان نصب خواهند شد . البته توجه داشته باشید که دوربین های بیسیم بیشتر برای نظارت بکار برده می شود چرا که در هنگام سرقت تمامی اطلاعات بر روی دوربین موجود می باشد .

پس اگر دنبال نظارت بر محیط های اداری و یا خانه و ویلا خود هستید این دسته دوربین های بیسیم پیشنهاد می گردد.

در غیر اینصورت پیشنهاد ما استفاده از پکیج های دوربین مداربسته موجود در فروشگاه کارپیما می باشد .

پک های دوربین مداربسته موجود در کارپیما برای جلوگیری از سرقت می باشد و با هر بودجه ای موجود می باشد . که شما می توانید با کارشناسان ما مشورت کنید و بهترین دوربین مداربسته را انتخاب نمایید .

کاربرد بیشتر دوربین بیسیم برای نظارت از سالمندان عزیز ، کودکان و نظارت بر محیط خود می باشد.

خرید انواع دوربین مداربسته

خرید انواع دوربین مداربسته

اگر دنبال بهترین فروشگاه برای خرید دوربین مداربسته هستید . فروشگاه اینترنتی کارپیما با بیش از ۴۰۰ مدل دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی ، دزدگیر اماکن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد . آدرس فروشگاه کارپیما به نشانی https://karpeyma.com می باشد . که با ورود به سایت با تنوع بسیار بالایی روبرو خواهید شد .

همچنین در این فروشگاه لیست قیمت دوربین مداربسته بروز می باشد . و در دسته بندی های مختلف می توانید هر آنچه که برای محیط خود می خواهید جستجو کنید .

این مجموعه تمامی محصولات برند خود را با گارانتی های اصلی شرکتی از ۱۲ ماهه تا ۳۶ ماهه ارائه می کند .

خرید دوربین مداربسته نیازمند تحقیق و بررسی می باشد . اما مهم تر از آن این است که چه مقدار بودجه می خواهید هزینه کنید . بدلیل اینکه در این صنعت دوربین های مداربسته با برند داهوا ، هایک ویژن و یوشیتا وجود دارد قیمت ها نوسانات بالایی دارند .

شما می توانید قبل از خرید نقشه محیط خود را برای این مجموعه ارسال کنید که مناسب ترین دوربین یا دزدگیر اماکن برای شما معرفی گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا