مجله تکنولوژی

بهترین سایت انیمه ایران (معرفی ۳ سایت برتر)

در این مقاله بهترین سایت دانلود انیمه و انیمیشن می‌پردازیم و تعدادی از این سایت‌ها را که بسیار پرطرفدار هستند و از آرشیو غنی و سرعت دانلود بالایی نیز برخوردارند، به شما معرفی می‌کنیم.

تماشای انیمه و انیمیشن برای بسیاری از نوجوانان و حتی جوانان در سرتاسر دنیا، یکی از مهم‌ترین بخش‌های دنبال کردن سینماست. در سال‌های اخیر نیز با بیشتر شدن تعداد انیمه و انیمیشن‌های سریالی، مخاطب این گروه نیز افزایش پیدا کرده است.

 

#۱ انیمه دانلود  anime-dl.us

انیمه دانلود  anime-dl.us

Anime Download یکی از سایت های دانلود انیمیشن می باشد که برای دسترسی کامل به تمامی قسمت های این سایت نیاز به ایجاد یک حساب کاربری ویژه دارید.

پس از ایجاد حساب کاربری، دسترسی کامل به تمامی امکانات سایت امکان پذیر خواهد بود. همچنین می توانید درخواست انیمیشن و سریال و ویژگی های سه بعدی که در سایت وجود ندارد را برای مدیران سایت ارسال کنید.

دانلود انیمه حاوی آرشیو مشترکی از انیمه ها و انیمیشن ها می باشد. این سایت دارای قسمتی برای تریلر و اخبار فیلم نیز می باشد که با اخبار روز به روز می شود.

قرار دادن برندگان اسکار در یک دسته از دیگر بخش های این سایت است. در بخش‌های دیگر سایت می‌توانید عناوینی مانند فیلم‌های دیدنی، ۵۰ انیمیشن پرفروش جهان، فیلم‌های دارای استاپ موشن و مواردی از این دست را بیابید.

#۲ مینی تونز minitoons.ir

سایت دانلود انیمه مینی تونز minitoons.ir

مینی تونر را می توان یکی از اولین و بزرگترین منابع تخصصی انیمه و انیمیشن دانست که به صورت انحصاری در این زمینه فعالیت می کند و جایگاه خوبی در لیست بهترین سایت های دانلود انیمه دارد.

این سایت با تمرکز بر انیمیشن آرشیو بهترین انیمیشن های کوتاه و انیمیشن های سینمایی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. همچنین می توانید انیمیشن ها را بر اساس نام شرکت سازنده یا جشنواره هایی که انتخاب کرده اند انتخاب و دانلود کنید.

این سایت دارای قابلیت جستجوی پیشرفته بر اساس سال انتشار و همچنین دارای فایل هایی برای علاقه مندان به انیمیشن های تکراری می باشد.

علاوه بر این موارد، این سایت به نقد انیمیشن ها نیز می پردازد و مقالات نقدی نیز در این سایت موجود است. استفاده از لینک های این سایت رایگان نیست و برای استفاده از سایت مینی تونز باید اشتراک بخرید.

#۳ انیمه لیست anime-list20.site

سایت دانلود انیمه -3انیمه لیست anime-list20.site

انیمه لیست یکی از محبوب ترین سایت های ایرانی برای دانلود انیمه می باشد که جایگاه خوبی در بهترین سایت دانلود انیمه دارد. دانلود انیمه علاوه بر انیمه و سریال، مرجع خوبی برای دانلود فیلم از سینماهای مختلف، سریال های هالیوودی و غیر هالیوودی، بسیاری از سریال های کره ای و سایر عناصر سینمایی می باشد.

یکی از بزرگترین مزیت های این سایت علاوه بر محتوای رایگان آن، لینک مستقیم فیلم ها با زیرنویس فارسی است. بخش های مختلف انیمه لیست برای انیمه نیز شامل انیمیشن های کامل شده و انیمیشن های درون بازی می شود.

همچنین در این سایت می توانید فیلم، سریال، انیمه را به صورت حرفه ای و بر اساس ژانر، کشور، رده سنی و رتبه جستجو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا