رپورتاژ آگهی

برگرداندن اکانت اینستاگرام-هک و دیسیبل شده

چنانچه در فرایند ورود به اکانت خود در اینستاگرام دچار مشکل شده اید، می توانید اکانت اینستاگرام هک شده و یا از دسترس خارج شده خود را در جهت رفع مشکل به کارشناسان بازگردانی پیج اینستاگرام بسپارید. مجموعه بزرگ جوکار کمتر از چند دقیقه پیج هک شده ،دیسیبل شده یا رمز پیج شما را بازگردانی می کند.
حساب های بازیابی شده توسط ما در اینستاگرام شامل اکانت هایی می شود که از دسترس خارج شده اند. عدم دسترسی در اینستاگرام می تواند شامل: فراموشی رمز عبور ، هک شدن اکانت ، گم شدن گوشی موبایل و هرگونه مشکلی که باعث عدم دسترسی اکانت اینستاگرام شما شود.

ما خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهیم تا بتوانیم پیج از دست رفته شما را با ترفندهای روز و متدهای کاربردی بازگردانیم. فعالیت های مضاعف شما برای بازگردانی پیج اگر خارج از استانداردهایی باشد که سرور اینستاگرام به آن ها اکشن بدهند می تواند همان شانس بازگردانی اکانت هک شده شما را هم از شما بگیرد .

برگرداندن اکانت اینستاگرام-هک و دیسیبل شده

بازیابی پیج دیسیبل شده

قبل از بررسی و دریافت خدمات بازگردانی پیج اینستاگرام بدانید چه مواردی موجب دیسیبل شدن پیج شما می شود . خیلی ها این سوال را دارند که علت دسیبل شدن پیج اینستا چیست .

در برگه ای مجزا به کلیات دلایل این مشکل خواهیم پرداخت اما مهمترین نکاتی که در این مشکل دخیل هستند عبارتند از :

جذب فالوور فیک برای حسابی که زیر ۱ ساعت راه اندازی شده است + نداشتن شماره تلفن معتبر روی پیج اینستا + استفاده مکرر از فیل..ترشکن + لاگین شدن همزان از چند دیوایس + دیسیبل شدن پیج توسط هکر یا خریداریک ه قصد کلاهبرداری دارد.

بازیابی پیج دیسیبل شده

بازیابی پیج هک شده

هک شدن پیج اینستاگرام و روبه رو شدن با خطای You are logged out of your account. the account owner may have change the password واقعا یکی از اتفاقات خیلی تلخ در حوزه اینستاگرام است که ممکن است برای هر پیجی در اینستاگرام پیش بیاید و وقتی پیج شما هک شود.

شما دیگر هیچ دسترسی به پیج خود ندارید و وقتی وارد اکانت خود میشوید با خطای از سیستم حساب خود خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد روبه رو میشوید و در اکثر مواقع هکر ایمیل و شما تلفن اکانت شما را تغییر میدهد و اطلاعات خود را جایگزین میکند که شما دیگر هیچ راه دسترسی به اکانت نداشته باشید. و باید به دنبال راهی برای بازیابی پیج اینستاگرام خود باشید.

رفع مشکل سن اینستاگرام

اینستاگرام در آذرماه سال ۹۸ اعلام کرد که شرط سنی حداقل ۱۳ سال در هنگام ثبت‌نام را به طور سخت‌گیرانه‌تری به اجرا خواهد گذاشت و بر این اساس وارد کردن تاریخ تولد هنگام ثبت نام را اجباری کرد و هدف از این موضوع را جلوگیری از ثبت نام افراد زیر ۱۳ سال در این شبکه اجتماعی اعلام کرده است.

برای اینکه فعالیت‌های شما به‌واسطه سن، در اینستاگرام محدود نشود، اول از همه چک کنید که آیا سن خود را درست وارد کردید یا نه. برای این کار طبق روش زیر عمل کنید:

  1.  وارد پروفایل خود شوید.
  2.  گزینه Edit profile را انتخاب کنید.
  3.  به انتهای صفحه اسکرول کرده و گزینه Personal Information Setting را انتخاب کنید.
  4.  گزینه Birthday را انتخاب کرده و از همانجا تاریخ تولد خود را تغییر دهید.

رفع مشکل سن اینستاگرام

اگر پیج شما بخاطر محدودیت سنی بسته شده است ، برای رفع این مسئله روشها و متدهای بسیاری وجود دارد ولی نکته ای که وجود دارد این است که در صورتی که درست و به موقع انجام ندهید ممکن است،

حساب شما برای همیشه بسته و حذف شود،پیشنهاد ما این است که بعد از اینکه این مشکل برای اکانت شما پیش اومد، به هیچ وجه دستکاری نکنید، پیشنهاد ما به شما این است که برای رفع مشکل سن اینستاگرام به کارشناسان بازگردانی پیج اینستاگرام مراجعه کنید. تا در سریعترین زمان پیج محدودیت سن خورده شما را بازگردانی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا