مجله تکنولوژی

اسم خودتان را با CoolText به لوگو تبدیل کنید؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که بخواهید از نام خود یا متن دیگری لوگو بسازید (برای قرار دادن آن در سایت های اجتماعی مانند فیس بوک یا سایت دیگری).

حرفه ای ترین راه استفاده از برنامه فتوشاپ و صرف زمان زیادی برای طراحی و ساخت این لوگو می باشد.

برنامه گرافیکی وب CoolText با هزاران تصویر متنی، لوگو و حتی دکمه های گرافیکی به شما این امکان را می دهد که از یک متن واحد به روش های مختلف یک لوگو طراحی کنید.

اسم خودتان را با CoolText به لوگو تبدیل کنید؟

اولین مرحله طراحی، انتخاب بدنه کلی لوگو یا سبک است، توجه داشته باشید که بعدا می توانید رنگ، فونت و اندازه آن را تغییر دهید. این مرحله تاثیر زیادی در شکل نهایی لوگو دارد.در تصویر زیر نمونه هایی از سبک های قابل انتخاب را مشاهده می کنید.

اسم خودتان را با CoolText به لوگو تبدیل کنید

برای ادامه، تصمیم گرفتم با سبک براق پیش بروم. پس از انتخاب سبک، به صفحه Design Your Logo می روید. در این مرحله می توانید جزئیات بیشتری مانند متن لوگو، اندازه و فونت آن را مشخص کنید.

CoolText منبع عظیمی از فونت های مختلف دارد که در طراحی لوگوهای مختلف بسیار مفید هستند.

اسم خودتان را با CoolText به لوگو تبدیل کنید 2

در میان این مجموعه می توانید فونت های آشنا برای نام هایی مانند ناسا یا Chicken Scratch را نیز بیابید.پس از انتخاب فونت می توانید تغییرات رنگ یا محدوده رنگ لوگوی خود را انتخاب کنید. نمونه ای از این مورد را در زیر مشاهده می کنید.

اسم خودتان را با CoolText به لوگو تبدیل کنید 3

همچنین می توانید میزان انحنای اطراف لوگو را مشخص کنید (البته بستگی به سبک انتخابی دارد) و حتی می توانید برای پس زمینه لوگو خود عکس یا رنگ خاصی قرار دهید.

blank

در قسمت آخر شکل لوگوی خود را مشخص کنید. اگر قصد دارید از این لوگو در وب سایت ها استفاده کنید، پیشنهاد می کنم فرمت PNG را انتخاب کنید، اما اگر می خواهید آن را در فتوشاپ باز کنید و تغییرات بیشتری در آن ایجاد کنید، از فرمت PSD استفاده کنید.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط این سایت امکان دانلود فونت ها و استایل ها می باشد که در صورت داشتن تجربه فتوشاپ می توانید آن ها را دانلود کرده و در فتوشاپ استفاده نمایید.برای این کار از منوی بالایی You can use 1200 available گزینه Fonts را انتخاب نمایید. فونت های موجود در این سایت

اسم خودتان را با CoolText به لوگو تبدیل کنید 5

نکته باقيمانده اين است که CoolText تنها تصاوير طراحي شده را براي مدت کوتاهي ذخيره مي کند، اگر قصد داريد آن را به صورت آنلاين ذخيره کنيد، بهتر است آن را در سايت هايي که فضاي آزاد در اختيار شما قرار مي دهند آپلود کنيد.

منبع: گویا ای تی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا